Cum Twitter va schimba felul în care trăim

De un lucru vă pot spune cu certitudine despre Twitter este aceea că face o impresie teribil primul. Ai auzit despre acest nou serviciu, care vă permite să trimiteţi 140 de caractere actualizări pentru a vă „adepţi”, şi te gândeşti, ce are lumea nevoie de asta, mai exact? Nu e ca şi cum toţi am fost şedinţei în jurul a patru ani în urmă zgarieturi capul nostru şi să spună: „Dacă numai acolo au fost o tehnologie care mi-ar permite să trimiteţi un mesaj la spre meu 50 prieteni, alertare-le în timp real despre alegerea mea de cereale pentru micul dejun. ”

Am, de asemenea, a fost sceptic la inceput. Am întâlnit Evan Williams, Twitter co-creator, de câteva ori în anii ’90 dotcom, când a fost lansarea Blogger.com. Pe atunci, ceea ce oamenii au fost îngrijoraţi de ameninţarea pe care blogging-ul la adresa atentia noastra, cu telegrafică, posturi de două punctul blog înlocuind articolele pe formatul şi cărţi. Cu Twitter, Williams a fost lansarea unei platforme de comunicare pe care le limitează la un cuplu de propoziţii cel mult. Ce a fost mai departe? Software-ul care vă permit să trimiteţi un singur semn de punctuaţie pentru a descrie starea ta de spirit? ( a se vedea primele 10 moduri în Twitter se va schimba de afaceri american. )

Şi totuşi, ca milioane de adepţii au descoperit, Twitter se dovedeşte a avea profunzime nebănuite. În parte, aceasta se datorează faptului că audiere despre ceea ce prietenii tai avut la micul dejun este de fapt mai interesantă decât pare. Scriitorul tehnologie Clive Thompson solicită această conştientizare „înconjurător”: în urma acestor rapoarte de rapid, abreviat statutul de la membrii reţelei sociale extinse, veţi obţine o bucatica de ciudat satisface rutina zilnică. Noi nu-l cred, la toate moronic pentru a începe o convorbire telefonică cu un prieten de ziua ei întreba cum se întâmplă. Stare de nervozitate vă oferă aceleaşi informaţii, fără dumneavoastră, chiar în vedere întreb.

Caldura socială a tuturor aceste detalii fara stapan, nu ar trebui să fie luate uşor. Dar cred că există ceva mai profund în ceea ce sa întâmplat cu Twitter, în ultimii doi ani, ceva care spune mai multe despre cultura, care a îmbrăţişat şi extins Twitter la viteză extraordinară în cauză. Da, actualizări de statutul de mic dejun, sa dovedit a fi mai interesant decât ne-am gandit. Dar dezvoltarea cheie cu Twitter este modul în care am aranjat-juriului a sistemului de a face lucruri pe care niciodată nu creatorii sai visat.

Pe scurt, cel mai fascinant despre Twitter nu este ceea ce face este pentru noi. Este ceea ce facem noi la ea.

Open Conversaţie
La inceputul acestui an am participat la o conferinţă de câte-o zi în Manhattan dedicate reformei educaţiei. Numit Hacking Educaţie, a fost o afacere mică, privat: educatori 40-impar, antreprenori, oameni de ştiinţă, filantropi şi capitalişti de risc, toate angajat într-o conversaţie trântit de şase ore cu privire la viitorul şcolilor. Douăzeci de ani în urmă, ideile schimbate în această conversaţie ar fi fost limitat la minţile participanţilor. zece luni de ani în urmă, o transcriere ar fi fost publicate săptămâni sau mai târziu pe Web. Cinci ani în urmă, o mână de participanţi ar putea avea blogged despre experienţele lor după fapt. ( a se vedea primele 10 celebritate Twitter feed-uri. )

Dar acest eveniment se intampla in 2009, astfel încât la sfârşit în spatele în timp real, conversaţia din lumea reală a fost un fel de conversaţie în timp real pe Twitter. La începutul conferinţei, gazdele noastre a anunţat că cineva care a vrut să posta comentarii vii despre eveniment, prin intermediul Twitter ar trebui să includă cuvântul # hackedu sale în 140 de caractere. In camera, un ecran de afişare a arătat un flux mare de funcţionare ale tweets. Apoi am început să vorbim toţi, şi aşa cum am făcut, o conversaţie umbra desfasurata pe ecran: rezumatele argumentul cuiva, gluma ocazional, a sugerat link-uri pentru a citi mai departe. La un moment dat, un argument scurta izbucnit între doi participanţi în cameră – o tensionate de back-şi mai departe, care transpired tăcere pe ecran ca restul dintre noi de vorbă în tonuri prietenos.

La început, toate aceste tweets a venit din interior şi au fost create exclusiv de către participanţii la conferinţă atingând departe pe laptop-uri sau BlackBerry. Dar, în termen de o jumătate de oră sau cam asa ceva, cuvântul a început să trec in Twittersphere că o conversaţie interesantă cu privire la viitorul şcolilor se intampla la hackedu #. Un câteva tweets a aparut pe ecran de la străini anunţând că acestea au fost urmare a thread hackedu #. Apoi, alţii s-au alăturat conversaţiei, adăugând observaţiile lor sau propune subiecte pentru explorarea în continuare. Cativa experti mormăi public despre modul în care acestea nu au fost invitaţi la conferinţă. Înapoi în cameră, am tras idei interesante şi întrebări de pe ecran şi le integrate în conversaţia noastră faţă-în-faţă.

În cazul în care conferinţa învelite până la sfârşitul zilei, a existat un registru public de sute de tweets documentare conversaţie. Şi conversaţia a continuat – dacă veţi căuta Twitter pentru hackedu #, veţi găsi zeci de noi comentarii postate peste câteva săptămâni trecut, chiar dacă sa întâmplat conferinţă la începutul lunii martie.

Injectarea Twitter în acea conversaţie schimbat fundamental regulile de angajament. Acesta a adăugat un al doilea strat de discuţie şi a adus un public mai larg în ceea ce ar fi fost un schimb privat. Şi a dat evenimentului o viata de apoi pe Web. Da, a fost construită în întregime din 140 de caractere mesajele, dar suma totală a acestor tweets adăugat până la ceva cu adevarat de fond, ca un pod suspendat din pietricele.
Aceasta nu este doar o chestiune de oameni găsi o nouă utilizare pentru un instrument proiectat să facă altceva. În cazul Twitter, utilizatorii au fost reproiectarea instrumentul în sine. Convenţia de grupare un subiect sau un eveniment de hashtag „” – # # hackedu sau de inaugurare – spontan a fost inventat de utilizator de bază Twitter (cum a fost Convenţia de la a răspunde la un alt utilizator cu simbolul @). Capacitatea de a căuta un live stream de tweets a fost dezvoltat de către un alt start-up cu totul, Summize, care a cumpărat anul trecut Twitter. (Divulgarea completa: Sunt un consilier la unul dintre investitorii minoritari în Summize.) Datorită acestor inovaţii, în urma unei feed vii din tweets despre un eveniment – dezbateri politice sau Pierdut episoade – a devenit o parte centrală a experienţei Twitter. Dar doar 12 luni în urmă, că modul de interacţiune ar fi fost tehnic imposibil folosind Twitter. E ca si cum inventarea unui cuptor prăjitor de pâine şi apoi căutaţi aproximativ un an mai târziu şi văzând că clienţii dvs. au din proprie iniţiativă gândit o modalitate de ao transforma într-un cuptor cu microunde. ( A se vedea cele mai bune inventii 50 din 2008. )

Una dintre cele mai faptelor spune despre platforma Twitter este că marea majoritate a utilizatorilor sa interactioneze cu serviciul prin intermediul software-ul creat de către terţi. Exista zeci de aplicatii iPhone şi BlackBerry – toate create de programatori întreprinzători amatori sau mici start-up-uri – care vă permit să gestionaţi Twitter feed-uri. Există servicii care vă ajută să încărca fotografii şi link-ul acestora, de la tweets dumneavoastră, şi programe care harta Twitizens alte persoane care sunt aproape de tine punct de vedere geografic. În mod ironic, instrumente esti oferit dacă vizitaţi Twitter.com s-au schimbat foarte puţin în ultimii doi ani. Dar exista o intreaga Home Depot de instrumente de Twitter disponibile peste tot.

Ca instrumente s-au inmultit, suntem a descoperi lucruri noi extraordinare de a face cu ei. Luna trecuta, o revoltă anticomunistă în Moldova a fost organizat, prin intermediul Twitter. Twitter a devenit atât de utilizat pe scară largă în rândul activiştilor politici din China, care recent Guvernul a blocat accesul la aceasta, într-o încercare de a cenzura discuţie de 20 de ani de la masacrul din Piata Tiananmen. Un serviciu numit SickCity scanează Twitter feed din mai multe zone urbane, de urmărire trimiteri la gripă şi febră. Celebrity Twitterers ca Kutcher au îndreptat spre urmatoarele lor majoritate cauzele caritabile (în cazul Kutcher, malariei Nici o organizaţie mai multe).

Reţelele sociale sunt de notorietate vulnerabile la gusturile spulberatic de adolescenti si 20-somethings (amintiţi-vă Friendster?), astfel încât este posibil ca trei sau patru ani de-acum, vom s-au mutat pe la unele succesorul Twitter. Dar elementele cheie ale platformei Twitter – structura adept, link-ul de partajare, în timp real căutarea – va persevera indiferent de averi Twitter, asa cum convenţiile web ca link-uri, posturi şi feed-uri au suferit în ultimul deceniu. De fapt, fiecare canal important de informaţii va fi Twitterfied într-un fel sau altul în următorii ani:

Ştiri şi de opinie,. Din ce în ce poveştile care vin peste radarul nostru – stiri despre un accident de avion, un Feisty op-ed, un element bârfă – vor ajunge prin intermediul link-uri a trecut de persoane pe care le urmeze. În loc de a fi construit de un fel de artificial algoritm software-ul inteligent, un ziar personalizat vor fi compilate de la toate articolele fiind citit în acea dimineaţă de reţea socială. Acest lucru va duce la o diversitate mai multe ştiri şi de polarizare, în acelaşi timp: pagina dvs. fata de reţea va fi mai eclectic decat orice pe prima pagina tradiţionale-ziar, dar partizani politici în căutarea de a spori propria lor privat camera de ecou va fi capabil să tune mai multe puncte de vedere opuse uşor.

Căutarea. Ca arhiva de link-uri partajate de către utilizatori Twitter creste, valoarea de căutare a informaţiilor prin intermediul reţelei sociale extinse va incepe sa rivalizeze abordarea Google pentru căutare. Dacă sunteţi în căutarea de informaţii cu privire la Benjamin Franklin, un eseu în comun de către unul dintre istorici preferat ar putea fi bine mai valoroasă decât rezultatul de top pe Google; dacă sunteţi în căutarea pentru consiliere cu privire la rivalitatea frate, un articol recomandat de un prieten de-al un prieten ar putea fi foarte bine cel mai bun loc pentru a începe.

Publicitate. Astăzi limba de publicitate este dominată de noţiunea de impresii: de câte ori un agent de publicitate pot obţine de brand sale în faţa lui potenţialului client un ochi, fie pe un panou, o pagina Web sau o capota NASCAR. Dar impresiile sunt lucruri trecătoare, mai ales în comparaţie cu relaţiile de lungă durată de adepţi. afaceri de succes va avea milioane de adepţi Twitter (şi va plăti bani buni pentru a le atrage), şi o limbă nouă de interacţiune cu clienţii pe bază de tweet va evolua pentru a păstra aceste adepţi angajate: acces rapid la produse noi sau oferte, client service live, implicarea clientului în brainstorming pentru noi produse.

Nu toate aceste evoluţii vor fi in totalitate pozitiv. Majoritatea dintre noi au învăţat prima mână cum dependenta de micro-evenimente de Stocare noastre personale de e-mail poate fi. Dar, cu conştientizarea ambientale de actualizări de stare de la Twitter şi Facebook, un imperiu întreg nou de distragere a deschis. Este folosit pentru a fi faptul că aţi verificat compulsiv BlackBerry pentru a vedea dacă sa întâmplat ceva nou in viata ta personala sau cariera: e-mail de la sef, un răspuns de la data de azi-noapte. Acum sunteţi verificarea compulsiv BlackBerry dvs. de ştiri din viaţa altor oameni. Şi pentru că, pe Twitter, cel puţin, unele dintre aceste persoane se întâmplă să fie celebrităţi, platforma Twitter este probabil să se extindă această relaţie ciudat delirante pe care le avem la faima. Când Oprah tweets o întrebare despre obţinerea de căpuşe câinele ei, cum a făcut recent, oricine poate trimite un răspuns @ la ea şi, în acest schimb, există aparenţa o conversaţie normală, de zi cu zi între egali. Dar, desigur, Oprah are mai mult de un milion de adepţi, şi că izolate interogare provocat, probabil, mii de răspunsuri. Cine stie ce mica parte din ei @ răspunsurile ea are timp să citească? Dar, din perspectiva lui fan, se simte refreshingly intim: „Aşa cum am fost explica Oprah noaptea trecută, atunci când ea a întrebat despre câine căpuşe …”
End-User Inovare
Inovare rapidă a focului pe care o vedem în jurul Twitter nu este nou, desigur. Facebook, a căror audienţă este încă de mai multe ori la fel de mare ca Twitter, a plecat de la a fi o modalitate de a domeniului de aplicare în bobocilor colegiu cele mai atractive pentru a sociale sistem de operare de pe Internet, susţine un ecosistem vast de noi aplicaţii create de mari companii mass-media, hackerii individuale , creatorii de jocuri, grupuri politice şi de caritate. Apple iPhone avantaj competitive pe termen lung ar putea dovedi a fi mai mult de 15.000 de noi aplicaţii care au fost dezvoltate pentru dispozitiv, extinderea funcţionalităţii sale în nenumărate moduri ingenioase.

Istoria Web urmat o tendinţă similară. O platformă conceput iniţial pentru a ajuta oamenii de ştiinţă partaja documente academice, acum vă permite să vizionaţi emisiuni de televiziune, juca poker cu strainii in jurul lumii, publica ziarul tau, redescoperim prietena ta de liceu – şi, da, spune lumii ceea ce ai avut la micul dejun . Twitter serveşte ca copilul cel mai bun poster pentru acest nou model de creativitate socială în parte pentru că aceste inovaţii au înflorit vertiginos astfel şi în parte datorită platformei este atât de simplu. Este ca si cum creatorii Twitter îndrăznit noi să facem ceva interesant oferindu-ne o platforma cu astfel de restricţii draconice. Şi destul de sigur, am acceptat îndrăznesc cu voluptate. Doar 140 de caractere? Mă întreb dacă aş putea folosi pentru a începe o revoltă politică. ( a se vedea blog-uri cele mai bune 25 din 2009. )

Viteza cu care utilizatorii s-au extins de puncte Twitter platforma la un adevăr mai mare de inovare moderne. Când vorbim despre inovaţie şi competitivitatea la nivel global, avem tendinţa de a cădea pe spate metrice uşor de brevete şi de doctorat Se pare ca ponderea SUA de atât a fost în declin constant după punctul maxim atins la inceputul anilor ’70. (În 1970, mai mult de 50% din absolvent de grade din lume în ştiinţă şi inginerie au fost emise de către universităţi din SUA) Începând de la mijlocul anilor ’80., O progresie lungă de doomsayers au avertizat că cotei noastre de piaţă în declin în brevete şi-Ph Ds augurs de afaceri. întuneric ori pentru inovare american. Ameninţări specifice, s-au schimbat. Acesta a fost japonez, care ne-ar distruge in anii ’80, acum este China şi India.

Dar ceea ce sa întâmplat la inovare american în acea perioadă? Am venit cu America Online, Netscape, Amazon, Google, Blogger, Wikipedia, Craiglist, TiVo, Netflix, eBay, iPod si iPhone, Xbox, Facebook şi Twitter sine. Sigur, nu am construi Prius sau Wii, dar dacă măsura de inovare la nivel mondial în ceea ce priveşte stilul de viaţă în schimbare reală a produselor şi a lovit nu doar GRAD studenţi, SUA a fost lepuit domeniu pentru ultimii 20 de ani.

Cum ar putea previziuni au fost atât de greşit? Răspunsul este că am fost de urmărire doar o parte din povestea de inovare. Dacă mă duc la şcoală şi să inventeze GRAD o cursă de şoareci mai bună, am creat valoare, care pot proteja cu un brevet şi valorifice prin vanzarea invenţia mea pentru consumatori. Dar dacă altcineva cifrele o modalitate de a folosi cursă de şoareci meu de a înlocui sale mult mai scumpe maşini de spălat, el a creat valoare, de asemenea. Avem tendinţa să pună accentul pe primul tip de creare de valoare, deoarece există un număr mic de inventatori care castiga paydays gigant din mousetraps lor şi, astfel, să devină celebrităţi. Dar există sute de milioane de consumatori şi întreprinderile mici care gasesc aceste inovaţii în valoare de imaginind noi modalităţi de a le pune la utilizare.

Există mai multe varietăţi de acest tip de inovare, şi merg prin nume diferite tehnice. MIT profesor Eric von Hippel solicită un „utilizator final inovare”, în care consumatorii să modifice în mod activ un produs pentru ao adapta la nevoile lor. În viaţa sa scurtă, Twitter a fost o sera de inovare end-user: hashtag; cautare; cererile sale 11000 de către terţi; tuturor celor creatoare de noi utilizări ale Twitter – unele dintre ele banale, unele dintre ele spam şi unele dintre ele sublim . Gandeste-te la inventarea comunitatea răspuns @. A fost nevoie de un serviciu care a fost în esenţă o serie de microbroadcasts izolate, fiecare individ o insulă tweet, stare de nervozitate şi sa transformat într-un mediu cu adevărat conversaţional. Toate aceste adopţii a crea noi tipuri de valoare în economie în general, şi nici unul dintre ei de fapt originea la Twitter HQ. Nu aveţi nevoie de patente sau doctoranzi de a construi pe acest tip de platformă.

Aceasta este ceea ce în cele din urmă găsi cele mai inspirate despre fenomenul Twitter. Trăim prin cea mai gravă criză economică în generaţii, cu titluri apocaliptice ameninţă sfârşitul capitalismului aşa cum o ştim, şi încă în mijlocul acestui haos, inginerii de la sediul Twitter se bat pentru a menţine serverele sus, dezvoltatorii de aplicatii sunt eliberaţi ultima lor construieşte, iar utilizatorii sunt obişnuiţi imaginind toate moduri ingenioase de a pune aceste instrumente pentru a utiliza. Există un fel de rezistenţă aici că este în valoare savoarea. Rapoartele vreme păstra anunţând că cerul este în scădere, dar aici suntem – milioane de noi – şedinţei în jurul încercând să inventeze noi modalităţi de a vorbi cu un altul.

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s