Rencarnarea

Deschid ochi… ma uit in jur… ma ridic.. !!!!! Imi zic  Unde sunt? Pe ce planteta? In care univers? Ce-S cu atatea intrebari in capul meu ? dar..Cine sunt? Prinvesc in jur uimit ..ce fac? unde ma duc? … Stau cateva minute ma linistesc ..si ma uit in jur…vad lucruri cunoscute dar totusi? …ma ridic si merg …si merg ..si merg…

Merg cat ma tin picoarele si ochii..vad locuri vad oamneni…mi se pare ca cunosc tot ce ma inconjoara dar..?.. de ce nu imi aduc aminte..?  zici ca m-am nascut acuma ..dar nu arat ca si acel mic omulet,care sta in scutece si e sugar si zambeste si doarme toata ziua, sunt matur…zici ca m-am REINCARNAT .

Trec ani si eu nu stiu cine sunt , si trecand timpul incepe sa ma apese o durere ,dar nu o durere trupeasca,ci din interior sufletesca , mult prea durereoasa ca sa o pot suporta. Plec in cautarea acelui lucrur poate il voi gasi si ma voi vindeca.

Merg si merg si merg in continuu si trece timplu si eu nu gasesc nimika si tot ma doare mai tare si tot ma apasa si numai suport.Puterile imi scad , numai pot.!. Ma adapostesc la umbra unui bloc inalt ma lipesc de acea piatra rece si stau.

Ranile ma apasa si nu ma lasa  dar nu am ce sa le fac ,ma las purtat de soarta ca orice muritor imi astept sfarsitul  cu sufletul frant.😦

La un moment dat vine la mine o femeie ma priveste in ochi si apoi ma ia in bratze si incepe sa planga . Mirat o strang in bratze ca si cum nu as mai fi strans pe mineni la fel dar…o dau de la pieptul meu si o intreb Cine esti? Cine sunt? Unde sunt?

To be continued