Tristetea…

Ce e tristetea ? .. e o stare ? buna sau rea? … de cate feluri e ? de 2 de 3 de 4…. sunt destule..Tristete sufleteasca , trupeasca sunt cele mai dureroase , iar din acestea tristetea sufleteasca este ucigatoare..
tristetea este o stare ce nu ne va parasi nicodata cat timpo vom trai …. ne va banut aceastra umbra …Eu duc o tirstete sufleteasca dar nu asa de grava …. este vorba ca imi este dor de persana iubita …iar timpul vremea.. nu ma lasa sa o intalnes😦
tristetea iti poate manca sufletul…. dar iti si poate da puterea .. speranta ca intro buna zi te vei intalni cu perosana iubyta , eu cred in tristete , eu voi avea mereu o parte din suflet in care este prezenta tristetea…
unele persoane sunt prinsea de giulgiul tristetii si nu lupta….raman sub aceasta mantie si pana la urma deprimarea , dorul,uriciunea…i vor manca…altii scapa de aceasta napasta cu ajutorul unei persoane …unei persoane dragi
care mereu i va fi alturi si i va sprijini….deci ce credetzi? e buna sau rea tristetea? eu zic ca e in mare parte rea …dar are si cateva proti bune….
Eu am preferat sa salvez o persoana din aceste catuse pentru ca am stiut ca daca o voi salva ma voi salva si pe mine …si imi aduc aminte cu drag de toate
nebuniile si clipele frumoase petrecute cu ea ….este o persoana sperciala mie ..careia tristetea nu i mai este ceva prezent in suflet…Te iubesc ……By Vik