O zi…de neuitat

La servici uitndu-ma pe ceas lucrand din greu pt ami castiga banul pt a trai aceasta viatza mizera , fiecare ticaitura ma facea atent fiecare min ma apasa pe minte , asa vorbeste un batran care are 2 fetze si vorbeste 2 limbi…..Minut cu minut aseptam acel sunet asurzitor al unei sirene ce ne da libertatea
de a pleca din inchisoarea numita „FABRICA” . Cu ochii atintit sper ceas si cu mainile la lucru imi sare gandul spre o privire……spre o fatza luminata :X….spre 2 buze catifelate ca 2 petale de trandafir… spre o limba mai dulci ca mierea…. spre 2 manutze firave ….spre 2 picioruse frumoase si fine.
…spre un corp plin de gratie….Minte imi zboara spre o persoana care imi alina durerea dupa o zi grea si torida de vara apasatoare , cu acest gand se incheie si orele mele de lucru obositoare , sunetul de sirena ma trezeste la realitate.Ca de fiecare data astapt vechiul si rablagitul bus care ma duce spre
casa. Drumul stricat si plin de gropile gandirii mele ma fac sa numai imi controlez sentimentele , ma fac sa inebunesc atunci cand o voi vedea…disperarea atinge cote alarmante si ma fac sa imi imaginez ultimul sarut .Cuprins de acel gand ma uit pe geam si vad blocuri inalte uzate si la oamenii amarati
ce merg pe drumul numit viatza….iar ma las purtat de vise dar repede sunt trezit de sunteul unui claxon care ma face sa imi sara gandul din cap. Ajuns imi dau geaca jos si o arunc in sictir..ma duc la bucatarie si imi iau din frigider o bere rece …Imi deschid televizorul si atipesc jumatate de ora..nici
nu apuc sa imi odihnesc nici ceea mai mica particula dintr-un atom si sunt trezit de telefon..:@ . Imi iau telefonul nu ma uit la cine ma suna si raspund: Alo! ( in sictir) raspunde o voce de fata cu trasturi fine:Salut! ..eu tresar auzindu-i vocea :Salut ! Salut! ce mai faci ?:P raspunde ea: Bine! asteptam sa vii de la servici ca sa imi raspunzi
latelefon , doream sa iti aud vocea .” inima mea o ia din loc simt ca imi rupe toracele si iese” Eu am visat la tine toata ziua deabia astept sa ne intalnim… raspunde ea: Te astept la cafeneau de langa biblioteca unde obisnuiam sa ne intalnim ..eu bucuros ca un copil mic care primeste o acadea de la dentist
: Bine voi fi acolo peste 2 ore! EA : Bine ! te astept…EU : Bine ! te pwp ! .
In acel moment in care am inchis telefonul nici cea mai mica durere numai o simteam eram cuprins de bucura dragostei.Ma pregatesc , ma parfumez , dar mereu cu gandul la ea . Plec spre cafenea cu pasi repezi si apasati..,ajung iar ea ma astepta la o masa cu cafeau in fatza si cu gandul la mine, o salut o sarut ma asez
la masa si imi comand o cafea ….Vorbim si ne savuram cafelutzele fierbinti razand de fiecare gluma si ne bucuram de fiecare vorba dulce.
Imi trece prin minte banca din primul parc viztat de noi , pe acea banca a fost primul sarut. O inviti …. ea acepta …. mergem usor tinadu-ne de mana mai ceva ca 2 indragostiti ,… o iubire de adolescent nebun…. ! Ajungem ne asezam pe banca iar eu incerc sa destind atmosfera cu cateva cuvinte dulci si cu peisajul
mirific de toamna ce ne inconjoara.Fata este cuprinsa de mantia transparenta numita dragoste si purtate pe aripile placerii…sarutando usor pe buze . O sarut usor aprinzandu-i incet sentimentele, incet incet i sarut gatul fin siomtindu-mi nebunia cum curge prin vene si prea controlulu mintii….scot limba
si o gadil usor pe gat , apoi o sarut din nou mult mai senzual mult mai cu fic, incet imi strcor limba in gura ei si explorez gura ei si limba ce avea gust de petale de trandafir…simt cum limba ei incepe sa se joace cu limba mea , simt cum incet cu incet incearca a imi trece bariera buzelor a face ca acest sarut
sa devin un sarut fierbinte….ma opresc spre a imi lua o gura de aer pt ca acest sarut nu m-a lasat sa respir stricam toata senzatia , incet ma apropii de ea si cu limba mea ii ating buzele facand-o sa isi lese buzele in voia limbii mele… ea dezvolta acest simtiment sarutandu-mi limba … totul incecandu-se intrun
sarut frantuzesc pasional care iti aprinde simturile….:X:X:X:”>:”>:”>….Toate aceste sarutri ne confera o senzatie de placere , de iubire focaosa , de implinire….Toata aceasta se termina deodata ,cand ea se poreste si se uita la mine si cu obrajii inrositi imi zice usor cu o voce seducatoare…: Vino la mine in
seara asta !. Eu raman blocat deschid ochii mari si largi ma uit la expresia fetzei ei , la felul cu priveste la felul cu isi musca buza.. incet cu o voce inceata : Miar face placere…! . Pleacam spre locul ei de nebunii mergand pe drum ma simt inca socat de acea fraza zisa de catre dansa ……. ma gandesc la ceea
ce se poate intampla, ce ar putea avea loc…..
Urcam treptele ea deschide usa eu ma descalt imi dau jos haina , o ajut pe ea …..pun hainel in cui , ma intorc, ma uit la ea in ochi , iar ea imi sare in bratze si ma saruta…..ma las purtat de val si mergem incet sarutandu-ne spre dormitor…. ne izbim pe patul moale … si simt cum mainile ei imi deschid camasa
iar eu pe a iei …….Iar totul se ineaca intrun preludiu , doar cei 2 indragostiti ce sa intamplat in acel pat ..in acea camea .. in acel apartament.. in aceal bloc.. in acea zi……………

One thought on “O zi…de neuitat

  1. …asa…primul lucru pe care l-am facut cand am deschis pc a fost sa ma uit aici…am vazut,am citit,am savurat tot ceea ce ai scris,m-am amuzat si mi-a venit in minte „sonya”:))..nu am putut rezista si am inceput iar sa citesc de acolo…nu ma mai puteam opri..nu inteleg de ce simt ca acolo as putea citi intr-una fara sa ma plictisesc…
    …dupa ce am delirat cateva minute si mi-am lasat mintea sa innebuneasca descarcandu-se pe ale te intreb ce as mai putea zice acum?…
    …as putea zice ca povestea ta mi-o aduce in cap pe sonya:))..
    …continua sa innebunesti ca se pare ca mintea ta vrea sa zica mai multe decat o lasi:))…

Comentariile sunt închise.