Ceva ce se numeste tristetze….

Ca de fiecare data reusim sa ne incalzim cu vorbe dulci sa ne alinam durerea si suferintza din suflet ,, dar de data asta nu mni-am dorit sa se inbtample asta , sunt cuprins de furie de suparare…… Eu desi ma simt deplorabil tot te iubesc numai ca acveasta intamplare ma pune pe ganduri
Imi doresc sa stiu , sa stiu de ce ai facut asta , imi doresc multe , te vreau numai pe tine . Fericirea mea esti u , nu im doresc sa ma cert sau sa se intample ceva mia mult de atata pt ca nu imi mi-o voi ierta nicodata .
La fel ca un vers „U esti un Inger , iar incerii nu plang….” oare pot sa nu plang , oare pot sa nu fiu cuprins de fuirie si nebunie , oare pot? Eu vreau numai ca tot sunt cuprins de curiozitate , iar aceasta ma determina sa fac ceea ce am scris mai sus ……
Viatza nu stie ce ne rezerva , viatza mi dat o fata , o fata ca tine , acuma sufar pt ceea ce sa intamplat desi nu este cine stie ce , dar sufletul meu tot sufera:(, vreau sa trec peste tot ce sa intamplat si sa simt fericire in suflet nu negura care mi l-a acoperit.
Ma gandesc , ma gandesc , ma gandesc vreau o portita , vreau sa scap :(( vreau sa iti simt caldura sufletului aproape de pieptul meu , sa ma vrajesti cu buzele tale , sa ma inebunesti cu vorbele tale…..te iubesc…. un cuvant ce spune mult .
Este spus de mine din tot sufletul pentru tine…. vreau sa sacap de suferinta de acuma….desi fiecare clipa imi da aceea neb aceea ura acea durere , acea putere de a face……

One thought on “Ceva ce se numeste tristetze….

  1. ……………………
    …de ce trebuie sa fiu eu asa?:((:((:((…
    …trebuia sa fac eu asta ca nu aveam ce face:|..stupid lucru,stupida gandire,stupid om ce sunt:|..si eram sigura ca fac o tampenie si totusi am mers mai departe…ce minte am:|intrebare..oare mai am?:|:((…..
    ……………………
    …:((:((:((:((:((……

Comentariile sunt închise.