O iubire perfecta….:)

In momentul in cate te-am vazut mi-ai intrat in suflet.Prima data cand te-am vazut niciodata nu am crezut ca u vei devenicea mai imp persoana din viatza mea .
In clipa cand te-am vazut te-am privit in ochi si am vazut o minte limpede , un suflet curat , o fatza luminata inca neatinsa de primii bujori ai dragostei .
In acel timp scurt al nostru , am ras , ne-am distrat si te-am privit de cate ori e posibil .Mi-ai placut din prima am simit ca erai speciala , dar cine stia
ca vei deveni mai mult decat o simpla prietena:).
Cu timpul am simit ca doresc sa imi consturies o relatie mai apropiata cu tine , am simtit nevoia de a imi deveni iubita😛. Desi am incercat de mai multe ori
a te convinge de a face acest pas ,simte-am ca nevoia de am fi alaturi de suflet la fel cum imi doream yo .
In ultimul moment mi-am luat inima in dinti si am strans in bratze faclia sperantei si te-am intrebat pentru ultima oara daca doreti ami deveni ceva mai mult decat
o simpla prietena.
Momentul alfarii rezultatului mi-a umplut inima de dragoste , de fericire….Atunci a fost o clipa de neutat …:X:X:X:X
Cand ne-am intalnit eu am incremenit , am devenit stana de piatra :”> usor ne-am apropiat si eu incepeam sa transpir , ne-am plimbat am glumit am ras.. cu fiecare
intalnire obtineam mai mult, un sarut , o vorba dulce , o atingere focoasa … . Simte-am cum imi curge clocotea sangelele in mine cum imi curgea iubirea prin vene,
aceasta realtie a fost si va fi mereu foarte frumoasa am stiut intodeauna sa ne ajutam reciproc sa radem impreuna sa ne jucam… Asta imi aduce aminte de jocul nostru
cu pedepse :”> …am pierdut si yo dar am si castigat:>Tin minte cand doream sa vina mai repede vacantza sa iesim ma mult afara sa ne bucuram de momentele frumoase
acuma ne dorim sa vina scoala pt am constat ca era mia bine .Si mai tin minte ca in fiecare intalnire a noastra era existent cuvantul BIBLIOTECA :)):P. Acesta vacantza
mi-a demonstrat cat de neb este iubirea dintre noi 2 , desi au fost parti rele am incercat sa ma bucur numai de cele bune ,clipele din aceasta vacantza nu le voi uita nicodata.
Stiu ca vor fi mai multe momente ca acestea si mult mai speciale , de aceea Te iubesc mespus:*:*:*desi expresia asta este expirata :)) ti-as aduce luna de pe cer si ti-as puneo
in par . Iubirea noastra este perfecta si asa va fi mereu simt asta :X:X:X:*:*:*pe zi ce trece imi creste dragostea , cu fiecare in care nu te vad este o zi ratata din viatza mea
:*:* Iusti te iubesc pe vecie :*:*:…
By Vik  :P

One thought on “O iubire perfecta….:)

  1. …m-am topit:)):”>…
    …asa…pfaaa…sa incerc sa scriu ceva;))…
    …gandindu-ma doar la cum eram inainte..o epava pe cale de disparitie:))=)) si vazand ce sunt acum..simt ca am puterea de a zbura,de a visa orice imi trece prin minte,de a reusi si cele mai grele provocari,de a trece pur si simplu peste orice pentru ca intr-adevar am motive…
    …cel mai frumos in viata e sa simti ca ai un rost,sa simti ca cineva se gandeste la tine,sa stii ca iubirea pe care o porti cuiva e reciproca,sa stii ca oricate defecte ai avea cineva ti le accepta si are rabdare cu tine…
    …cu siguranta cea mai frumoasa zi din viata mea a fost cand „A NINS CU IUBIRE”…
    …:*:*:* 73 1|-|835( :*:*:*…

Comentariile sunt închise.