Sufletul pereche

Deci ca sa zic adevarul nici nu stiu cum sa incep , deci nu prea le am cu compusul (defapt de loc)=)) voi inccepe cu primul lucru care lai spus cand neam intalnit Salut!
Prima data cand team vazut niciodata nu miam imaginat ca ai sa te interesez de mine credeam ca e asa in trecere da acuma nu regret nici o fapta😛 . Cand team intrebat daca ai vrea sa fii cu mine inima mea statea in gat si era oprita si cand ai zis (intrun fel mai aparte adika pt copii mai destepti ) da am tresarit :)) Prima oara cand team vazut eram tot transpirat , ca niciodata dar si emotionat dar am trecut peste ele.
Prima data cand team sarutat am simti o caldura, o caldura de suflet bland si firav inca neatins de primii bujori ai dragostei .Desi exista mai multe fete mai frumoase mai bogate mai iubitoare dintre totate pe tine team ales esti „Aleasa mea” .Desi mintea mea e coplesita de emotii iar sufletul de sentimente scriu cu din toata inima mea . Cateodata sunt nervos si ma descarc intrun fel mai violent prefer asa ca sa nu fie furia si supararea persistenta in mine pentru ca vreau sa fi feririta si sa razi mereu cand esti in preajma mea . Fieacare moment care il petrec cu tine imi aduce fericire asa sper si yo , u esti deocamdata prima dar si ultima fata de pe lista mea de fete care leam iubit cu asa o mare pasiune :* sper ca u sa ai acelasi sentiment in sufletul tau . Intodeauna te voi iuby chiar daca yo nu voi fi impreuna cu tine sau voi fi , fiecare moment din viata mea acuma e in mainile tale te rog nu i le da drumu sa se sparga sa curga iubirea din acel bibeliou firav numit suflet .
Te iubesc mult si te voi iubi ib contnuare nu la fel de mult ci mai mult decat la inceput si chiar mai mult decat ai crede ,dragostea ta e o alinare a problemelor mele suferinta ta e un jungi in inima mea .Acuma imi cade capul pe tastatura dar deocamdata atata am sa iti spun o simpla fraza dar foarte importanta pentru mine acea e „TE IUBESC”.:*

One thought on “Sufletul pereche

  1. ….poza asta e cu siguranta cea mai reusita:X:X:X…
    ….as vrea sa pot spune mai multe dar asta e imposibil…in momentele in care citesc toate acestea pur si simplu raman muta,raman fara cuvinte de parca s-ar speria si ar fugi undeva departe eu ramanand intr-o stare de plutire;))…

Comentariile sunt închise.