Cateva cuvinte speciale…..:)

Aceste cuvinte imi sunt desperinse din suflet :”< . Si sper ca numeni sa nu mi le ia niciodata caci iubirea mea iti este destinata tine , nu altei fete , caci in tine am gasit acea incredere acea dragoste ce sper ca iti este prezenta mereu , :*
Inima – acest cuvant imi sopteste la ureche ca e vorba de inima mea , de inima mea ce imi este destinata unei fete , unei fete speciale , cu un caracter sperial , cu niste ochi sperialo:”> , cu trasaturi fine , cu o minte limpede inca neatinsa de primii bujori ai dragostei .
Schimbare- in acest cuvant ma regasesc yo intrucat imi aduc aminte de mine inainte sa te intalnesc , inainte sa am parte de o iubire adevarata , o iubire care acuma imi este un suflet , care imi alina durerea . Desi inainte de a te intalni eram unu dintre oamenii fara scrupule , u mi-ai adus cu picioarele pe pamant , si sa stii intodeauna cand vei zice ca u esti norocoasa , sa stii ca eu daca nu te intalneam la timpul potrivit nici nu vreau sa ma gandesc , si de acea te iubesc atat de mult :*:*:* , si de acea dragostea mea iti este destinata tine:*.
Aduce aminte – aceste cuvinte am vrut sa le exprim intrucat stiu ca nu o sa am nevoie de ele in viitor intrucat stiu ca am sa stau cu tine mult timp asta imi doresc de la viitor si sper sa ma asculte , si sper ca u sa fii deacord cu mine .Ata vreau de la acest cuvinte ca in viitor sa imi aduc aminte de cum neam petrecut tineretea , si toate celelate lucruri :”> .
Mana – imi aduce aminte de mana ta , acea mana desi rece , cand ma atinge ma aprinde , o simpla atingere imi aduce sentimentele la viatza , acea piele catifelata ma face sa ma simt ca un simplu copil bucuranduse de atingerea persoanei iubite , nu as da acea atingere pt nimic din lumea asta .
Intodeauna – aceasta imi exprima iubirea mea pt tine , intrucat iubirea mea va fi vesnic a ta , si te voi iubi meru chiar daca vor fi clipe grele sau dureroase.
Cuvinte frumoase – fiecare cuvant zis de tine inseamna mut pt mine , diecare cuvant care exprima dragostea ta pt mine ma face sa ma topesc , ma face sa imi arda sufletul , ma face ca focul dragostei mele pt tine sa devina din ce in ce mai mare mai aprins mai pasional ( numai sa iau foc de tot :)) ) . Te iubesc fara sa mai zic nici vreun cuvant . ( scriu oleaca mai incolo ca ma dor ochii si yo acuma scriu fara sa ma iut la tastatura ca ma face sa ma doara ochii simai tare ) . Chit ca ma dor hai asa termin ca am zis ca termin ce am de facut acuma numai imi amintesc nika din ce am vr cu tine sau ce am facut de la ora 8 cam asa , stiu ca tre sa fac asta atata .:))
Tu – imi aduce aminte de tine , de culoare ochilor tai , de atingerea ta , de buzele tale , de iubiirea ta . Te vreau acuma langa mine ca ma simt prea sigur simt cum raman fara aer , u esti aerul tu esti tot pt mine si de acea nu te voi lasa balta si nu te voi parasi pt altcineva :*:*:*.
Numai – acii o spun ca numai u esti in viatza mea , as striga in gura mare ca numai pe tine te iubesc ca numai pe tine te voi iubi si pe tine te iubesc cel mai mult :**::*X::X asta simt yo pt tine si sper ca e reciproc:”>. Sper ca e la fel ca altfel ma voi inceca intro negura a supararii si a tristetii .Numai pe tine vreu sa te iubesc :*:*.
A intelege – adevarul e ca numai si numai u ma intelegi orice problema am ca ma cert cu parintii , ca ma satur de viatza ca nu ma simt bine , u ma inbunezi cu cuvinte frumoasa , ma faci sa ma simt din nou un om calumea ::*:*:* inca un motiv de a te iuby:*:X:”>.
A uita – niciodata nu te voi iuta pt ca esti iubita mea si vei fi , imi esti prima iubeire si prima fata care ma uibeste cu adevarat si dea acea nu te voi iuta nici daca mar obliga cnv sa te iut nu te-as uita .
Pasiune – pasiunea mea pt mine este foarte mare , chir ca daca e vorba de pasiune trecem la o alta etapa a varstei , si a relatiei pasiunea exsta intre 2 persoane ce se iubesc , atunci cand se saruta cand se ating , cand se alinta cu cuvinte dulci .Aceste lucruri ma fac pe mine sa te doresc sa inebunesc dupa tine , si acuma o spun fara rusine .
Sarut – hmm..:-” aici in sectorul acesta avem multe de zis da am sa mai scurtez :)). De fiecare data cand ma intalnesc nu pot fara sa iti ating buzele macar odata sa te sarut , sa imi calmez buzele , sa iti simt atingerea lor pe fatza mea . Thoamne cand ma gandesc mai ai cu fiori:”> iar incep cu tata polologia cum ma simt yo :))). Aici termin ca iar incep si nu prea ma pot opri:)).
Inbratisare – acest cuvant ma face sa imi amintesc cum ma simt in bratele . In bratzelel tale ma simt increzator in mine , vreau sa iti simt inbratisarea ta pe vecie intrucat imi va lipsi daca vei pleca😦 te iubesc::*:*:*:*:*:X:X:X:X
Acesta sunt cuvintele alese de mine care imi plac mie cel mai mult care ma fac sa imi exprim iubirea pt tine . Vreau ca u sa ramai in suflet pe vecie , si mi-as mai dori ca u sa ramai langa mine pe vecie . Te rog nu pleca din viatza mea pt ca te iubesc chiar prea mult ca sa te pierd , imi esti f imporanta . Nuj ce zici u cum esti ca nu iti place aia ca nu iti place de tine ca nuj ce , ca stiu ca nu imi zici totul , dar yo te iubesc asa cum esti cu bune cu rele invatza acest lucru :*:*:*:*:*:X:X:X

Te iubesc .Face mai mult ca orice:*:*

Scuze de greseli😛                 By Vik

One thought on “Cateva cuvinte speciale…..:)

  1. …si daca as citi de 10 ori tot nu m-as satura sa savurez fiecare cuvant scris:X….
    …exista insa o mica problema….eu raman fara cuvinte:(:”>….
    …stau si ma uit la pc si nuj ce sa zic;))…da ma revansez cand o sa am inspiratie:*…

Comentariile sunt închise.